środa, 25 marca 2015

"Wiek dorastania" czyli bunt, brak pokory, jestem bogiem, wy się czepiacie a ja dobrze robię!

Pewnie większość z was już wie o czym to będzie :) 
Tak tak mam na myśli moment gdy ktoś wstawia filmik, który pokazuje coś tragicznego, wszyscy mówią, że jest źle...
I co się wtedy dzieje? Młody jeździec się buntuje! Ave!! 
Rozpoczyna się walka, autor filmu ciągle trzyma się swojej prawdy, odpycha krytykę, nie daje się.
Zazwyczaj takie "akcje" kończą się bluzganiem, jest to spowodowane brakiem argumentów. 

Znacie to? 
A teraz łapka w górę kto tak robił? :D 
Kto z was był dzikim buntownikiem? 
Ja byłam! Przyznaję się! Co prawda ja nie przeklinałam itp.
Na moje szczęście pokora mnie dopadła i zamiast stać przy swoim zaczęłam się uczyć. 
Wiek dorastania dopada każdego, no ok 98% społeczeństwa. 
Co zrobić kiedy spotykamy taką "zadrę"? Próby przemawiania do tej osoby są zazwyczaj bez sensu, takie porywanie się z motyką na słońce. Jednak moim zdaniem należy próbować takie osoby "oświecać" jeśli do nich nie dotrze to może ktoś inny skorzysta?

W tym wypadku przykłady można mnożyć, palców by mi zabrakło do policzenia :)
Wiele ludzi jest zdania, że takie sytuacje należy przemilczeć, nie udzielać się, trzymać język za zębami.
A co wy o tym myślicie? Siedzieć cicho czy mówić, że coś jest nie tak?
photo by Hubert Medak

notka tak nabazgrana "na kolanie" 
na 100% kiedyś rozwinę ten temat :)

Mam też niespodziankę :) Wraz z "Eterem" a raczej jego właścicielka Justyną oraz Fundacją "Zwierzę nie jest rzeczą" szykujemy akcję.
Coś na kształt IceBuckedCheleng, aczkolwiek nie będziemy marnować wody itp. 

Czekajcie cierpliwie a ja mam nadzieję, że wszystko się uda.  
A zdjęcie mojego Czubeczka jest delikatnym nawiązaniem do zadania ^^
Niech wasza ciekawość rośnie i rośnie :) 
photo by Karolina Kudlicka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz