piątek, 6 marca 2015

Remus inaczej Siwy.

Remus jest 6-7 letnim wałachem.  Pochodzenie Siwego jest określone jako NN-podobno jego ojcem był arab. 
Remi jest u mnie w treningu. Pierwsze rzeczy jakimi się zajmujemy to jego waga :D 
Moje konie muszą wyglądać jak pączuszki <3 
Teraz pracujemy nad rozluźnieniem i poprawnym kontaktem.
Siwy jest bardzo miły przy obsłudze (chociaż ma jeszcze delikatne problemy przy ogłowiu). Hamara i Koko niestety go nie lubią-hihi mały pech. :P
Siwy pracuje 3-4 razy w tygodniu po 30 minut. Jego mięśnie są słabe więc dużo więcej pracujemy na lonży-niż pod siodłem. Remus spędzi u mnie kilka miesięcy. Niedługo pojedziemy na spacer zobaczymy co się będzie działo. Siwy nie potrafi skręcać w prawo :D Najchętniej chodziłby ciągle w lewo. 



 Nie mam niestety aktualnych zdjęć :) 


2 komentarze:

  1. On jest przeuroczy, serio! <3 Nie wiem dlaczego, ale po prostu się w nim zakochałam. Jest u Ciebie w treningu, ale właściciel ma w planach skoki czy ujeżdżenie? Jeśli można wiedziec, oczywiście ;D I mam taką propozycję nie do odrzucenia, którą możesz odrzucic ;D Zrobiłabyś notkę o swoich początkach z końmi, o pierwszych jazdach itd.?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka będzie na nim jeździła rekreacje i trochę sport- skoki, ujeżdżenie i rajdy. :)
      Będzie koniem wszechstronnym.
      Co do notki mam już plan na kolejne 2. A o moich początkach postaram się zrobić :) Dziękuję za pomysł

      Usuń