piątek, 30 stycznia 2015

100 dni do matury!


StUdNiÓwKa ! :D 


Jak już wspominałam blog nie będzie tylko i wyłącznie o koniach. :P 
Większość z was się pewnie orientuje, że jestem w klasie MATURALNEJ. I jak prawie każdy maturzysta miałam swoja studniówkę.
Uwielbiam tego typu imprezy <3 Świetna zabawa-przynajmniej ja bawiłam się cudownie. Naprawdę polecam.
Moja fryzura, make up i projekt sukienki zostały wykonane przez jedną osobą. Ich autorką jest moja jedyna niezastąpiona Justyna :) Łapcie jej fb :https://www.facebook.com/JustynaZastapiloMakeUp?fref=ts - LAJKUJCIE :D
Wrzucam wam sporą porcję zdjęć.

Jestem już po studniówce-teraz została mi tylko nauka T.T

Trzymajcie kciuki żebym dobrze napisała maturę.
Jeśli jesteście ciekawi gdzie wybieram się na studia- na 60% Wrocław. A moje dzieci czyli Redzia, Mimi i Czubek jadą tam ze mną. Możliwe, że ktoś z was zostanie moim stajennym sąsiadem. :P
















1 komentarz:

  1. Wrocław... Też chcę tam jechać, ale mam jeszcze 5 lat ;) pięknie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń