sobota, 14 lutego 2015

Wracamy do pracy :)

No to weclome in home :D 

Wróciłam :D dzieci już mają za sobą pierwszy dzień pracy :P
Bardzo się cieszę, że pojechałam-dzięki temu mam już plany na wakacje i odpoczęłam-tego mi było trzeba. W ciągu ostatnich tygodni nie miałam ochoty do pracy z końmi, chyba każdy tak czasami ma, ale wróciłam zmotywowana! Na ten rok bardzo dużo ambitnych planów, kto wie może jeśli dobrze pójdzie pierwsze starty na Mimi będą już w tym roku.  Wiecie, że Mi jeszcze rooośnie-też będzie dużą dziewczynką. 

Ja zabieram się za wyrabianie potrzebnych mi dokumentów, przydał by się wreszcie też zrobić prawko :D 
Za tydzień Cavaliada Lublin-czuję, że mój portfel schudnie. 
Niedługo wpis o czaprakach-muszę tylko zrobić jeszcze kilka zdjęć. 

Szczęśliwych walentynek kochani <3 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz