wtorek, 27 stycznia 2015

Hamara

Czas na opis konia, który był i jest początkiem wszystkiego. Hamara to prawie 9 letnia klacz rasy małopolskiej, posiada tylko pół papieru. Hihi! Szpan na konia który nie jest czystej krwi! :D Redka ma 167-8 wzrostu. Ujeżdżenie klasa P/N. Skoki klasa N-co prawda teraz skaczemy bardzo mało.
W tym sezonie planujemy trochę startować w zawodach.
Trafiła do mnie w wieku mniej niż 3 lat i była pierwszym kupionym przez nas koniem.
Uwaga ciekawostka! Na początku bałam się Redki-nic dziwnego miałam 13 lat, a Ruda była wielka i szalona.

Jeździłyśmy sobie rekreacyjnie, udając wielkie sporty. W maju 2013 roku udawanie się skończyło bo trafiłyśmy do Jarosława Wierzchowskiego. Tak się składa, że ten okres był dla mnie dość trudny i codzienne treningi bardzo pomogły mi to przetrwać. Od tej pory staramy się trenować na poważnie-żeby nam jeszcze wychodziło :P
Hamara miała już jednego źrebaka. W planie jest już źrebak nr dwa~taka niespodzianka *^*

Łapcie trochę dość aktualnych zdjęć :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz