środa, 14 stycznia 2015

Pierwsze dzień dobry

Dzień dobry, nazywam się Sylwia i zastanawiam się do ilu osób dotrze ten blog, kogo zainteresuje a komu pomoże.
Na początek może się przedstawię i określę funkcje tego bloga.
Tak, to własnie ja. Mam 18 lat i cala bandę koni na wychowaniu + psa. Jeżdżę konno od około 8-9 roku życia i ciągle się uczę. Dość często pracuje z Jarosławem Wierzchowskim. Niedługo planuje pracować z bardzo znanym wkkw'istą jeśli wszystko pójdzie tak jak pójść ma.
Zajmuje się dressurą, sztuczkami, prowizorycznymi elementami HSJ, zdarza mi się trochę skakać czy też bawić naturalem. 
Blog będzie opisem moich treningów, mojej pracy z końmi, przemyśleń itp itd. Czasem pojawi się coś zupełnie z innej beczki.
W tym momencie mam 6 koni : Hamara, Fleur Noir, Grom, Koko Blu, Niunio, Orix.
Będę opisywała je w kolejnych postach. Postaram się, żeby posty ukazywały się co tydzień może co dwa.
Jeśli chcecie to możecie zadawać pytania.
To do zobaczenia :)


1 komentarz: